Fall is here

októbra 03, 2018


Ako ste spokojné s jesenným počasím? Pre mňa je celkom dosť chladné. Avšak v kútiku duše sa stále modlím za krásne babie leto. Čo poviete bude tento rok? 

Keď sa blíži jeseň vždy sa teším na vrstvenie. Veľmi ma baví kombinovať viac kúskov naraz. Košeľové šaty v dnešnom outfite tvoria základ. Vonku však bola priveľká zima, takže nesmie chýbať hrubý, pletený sveter. Ako doplnok som zvolila čiapku v námorníckom štýle, ktorá bola hitom nielen minulý rok, ale je stále aktuálnym trendom. Ďalším mojím doplnkom je veľká, čierna shopper bag, nakoľko som vtedy mala dosť dlhý deň v škole. No a v neposlednom rade topánky! Tieto sú moje úplne nové lásky z deichmannu. Aj vy ste si kúpili nejaké "nové lásky" na jeseň?









You Might Also Like

13 komentárov

  1. veľmi pekné Nicol :) páči sa mi tvoj štýl obliekania :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. outfit na jednotku, presne taký sveter zháňam aj ja <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Príde mi to ako velmi studená jesen avsak uz po tom velmi teplom lete to vhodne padlo. Outfit ako inak krásny! :)
    xx Mon
    https://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to sluší, ten outfit se mi líbí! Já tedy si koupila svetry, ale ještě bych nějaké brala, protože zima mě opravdu mučí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Outfit ti moc sluší :) Mně by v něm asi byla zima :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opět dokonalý outfit! :) Na mě je začátek podzimu taky až moc chladný, snad ještě na pár dnů přijde babí léto :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Domi :* Neviem ako v CZ ale u nás práve začalo! :)) Je krásne a máme príjemných 20 stupňov, dúfam, že to vydrží čo najdlhšie. :

      Odstrániť
  7. Juu tobě to sluší<3 Jsi takový sluníko:)) A outfit je perfektní!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Parádní outfit, zatím jsem nic na podzim kromě jednoho svetru nekoupila, spíše využívám kousky, které jsem do tohoto roku moc nevytáhla a objevila je ve skříni. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com