Burgundy details

októbra 09, 2018


Keď sa začne spomínať jesenné obdobie a móda, prvé čo mi napadne je burgundy farba. Ja osobne túto farbu veľmi obľubujem v tomto období a nosím ju od siloniek až po rúž na pery. 

Aká je tá vaša obľúbená jesenná farba? Napíšte mi v komentári. 😊

A teraz mimo módy a trošku z bloggerských trampót...tie čo máte blog ma určite pochopíte hlavne tie, ktoré nebývate v žiadnom veľkom meste. Nie že by tá moja Žilinka bola škaredé mesto, ale má svoje muchy. Tieto schody, na ktorých je fotený outfit boli veľkou chybou. Sú celkom zdevastované a keď som si to tak doma všimla na fotkách, tak som mala pokazenú náladu, lebo človek stále hľadá v tom svojom malom meste nejaké tie pekné spoty. No niekedy to nevyjde. Občas závidím tým zahraničným bloggerkám aké majú pekné mesto a ulice. Teraz neviem či som veľká perfekcionistka, ale musíte uznať, že keď je pekné background dodá to napr. outfitu krajší výsledný efekt. No nič netreba sa priveľa sťažovať, ale byť kreatívny! 





You Might Also Like

8 komentárov

  1. Jééé, tobě to tak sluší na těch fotkách i v tomto outfitu, je to úplně roztomilé :)) Burgundy je asi také jedna z mých nejoblíbenějších barev na podzim :) Jinak musím říct, že některé fotky jsou vtipné, protože ti na jedné noze vždy udělaly tak trochu stín a zabarvily ty silonky do černa, že jsem to vždy nějakou chvíli zkoumala a přemýšlela, jestli máš jednu nohavici černou a druhou burgundy a vůbec jsem to nechápala :D :D :D

    Malá Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten batužek v kombinaci se stejnou barvou čelenky a silonek vypadá skvěle :) moc se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takový batůžek by se mi taky líbil :) Burgundy barva se mi líbí, ale nemám v šatníku moc věcí téhle barvy.
    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Burgundy je i moje oblíbená barva na podzim :) Ještě před začátkem podzimu mi v šatníku ale chyběl nějaký svetr v této barvě, teď už mám dokonce tři :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Burgundy barvu miluju a tenhle outfit je skvělý !
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nejraději na podzim mám hnědou, vínovou a teď i docela červenou, i když ta se spíš hodí k Vánocům. :) Outfit je skvělý a také bydlím v menším městě, většinou skončím s fotkami stále na stejném místě, protože mám kolem sebe pouze malou skupinku lidí, kteří by mě vyfotili a fotím se sama se stativem.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com