happy colours

októbra 14, 2018


Ako ste prežili tento slnečný víkend? Ja skvele a hlavne stále vonku v prírode. V sobotu som konečne po dlhšej dobe videla svoju sesterku Petru a nedeľu som strávila na Súľovských skalách. Babie leto treba predsa využiť na plno.

Tento týždeň by som rada zakončila farebným outfitom. Čo sa týka jesene každý alebo apsoň väčšina začne preferovať zemité farby, burgundy farbu či klasiku ako je čierna. No poznáte ten pocit, keď viete, že ten deň bude slnečný a vy máte hneď lepšiu náladu a motiváciu vstať bez ohľadu na to aké povinnosti vás v ten konkrétny deň čakajú? Ja keď mám takúto náladu odrazí sa to aj na mojom outfite. Vždy skončím pri sukni alebo šatách. A takisto to mám s farbami. Podľa dnešného outfitu  teda viete usúdiť, že som mala naozaj super náladu už od rána. 😊





You Might Also Like

8 komentárov

  1. You look so classy. Love the bag! Have a great week! xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juu, to je opravdu krásné a barevné, oproti takové té podzimní klasice. :D Hezky to k sobě pasuje, přitom je to takové hravé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné fotky. Velice Ti to tam sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Outfit ti veľmi pristane :) Ja sa už zase naopak teším na tie "nevýrazné" jesenné farby :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Barvy na podzim jsou za mě super, ale je pravda, že i já spíše volím zemité barvy.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám Tvé outfity opravdu moc ráda. :-) Tenhle Ti moc sluší. ♥

    www.outcryblog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Baby ďakujem za krásne komentáre! ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com