Sunflower

septembra 26, 2018


Páčia sa vám slnečnice? Táto moja je špeciálna. Bol to darček z Holandska od sesternice Petry. Spočiatku bola v malinkom kvetináči. Avšak dlho tam nepobudla...ťahala sa za slnkom až napokon vyrástla do krásnej výšky. 

Tieto fotky mi prirástli k srdcu. Kedysi dávno som sa vám pochválila, že moja Peťka je veľmi šikovná fotografka. A stále to aj platí. Spolu tvoríme takzvané silné fotografické duo. Ona fotí, experimentuje, ja pózujem, spolu vymýšľame nové témy fotiek. Nakoniec si ich každá upravujeme. Takisto rada fotím, ale skôr miesta a prírodu. Sesterka zas miluje fotiť ľudí atmosféru v uliciach a podobne. Je to náš spoločný koníček, ktorý nás už roky stále viac a viac zbližuje. Máte aj vy nejakého kamaráta/tku alebo niekoho z rodiny, kto je váš parťák na celý život? Pochváľte sa mi v komentári.

Spomínala som, že mi tieto fotky prirástli k srdcu. A prečo? Po prvé milujem tieto foto akcie s Petrou, po druhé sú slnečné a ide z nich príjemné teplo. Áno som milovník slnka a ešte väčší milovník slnečnej jesene. A po tretie na fotkách nemám žiadny make-up. Bol to zámer aby fotky boli čo najprirodzenejšie.

 Nie žeby som bola hater make-upu. To nie, veď predsa každá z nás sa rada skrášľuje. Som však zástancom názoru: menej je viac. A teda ani s tou dekoratívnou kozmetikou to netreba preháňať. Musím sa priznať, že keď stretnem dievča, ktoré vďaka make-upu vyzerá ako celá z plastelíny alebo ako plastová barbie je mi nesympatická. Vždy si však poviem, že je to len obal, prvý dojem, ktorý často klame a v skutočnosti to môže byť super baba. Viem, že veľa dievčat/žien sa cíti sebavedomejšie s make- upom, netreba to však preháňať a "zostarovať sa". Áno to je ďalší trend dnešnej doby, ktorému nerozumiem. Dievčatá sa vedia tak zmaľovať, že im kľudne tipnete aj o 5 rokov viac. Kam sa všetky ponáhľajú?? Sme predsa v najlepších rokoch...vyzeráme mlado, sviežo. O pár rokov sa ani nespamätajú a už budú pre zmenu hľadať tutoriály na Youtube ako si urobiť make-up aby vyzerali mladšie...Vyzývam všetky dievčatá a žienky! 😊 Užívajme si mladý vzhľad a prirodzenosť kým ich ešte máme! 😃 Amen tomuto článku.

P.S. A to som dnes plánovala, že tento článok bude krátky...









You Might Also Like

6 komentárov

  1. slnecnice mam velmi rada, akurat tento rok sa mi akosi nepodarilo ziadnu odfotit. parkrat som prechadzala okolo slnecnicovych poli autom, ale ked pri nich sa nikdy neda zastat tym autom v rozumnej vzdialenosti, lebo su povysadzane popri ceste...
    mam jednu byvalu spoluziacku, s ktorou sa nam uz par rokov po sebe podarilo ist fotit. fotime sa tak navzajom, ani jedna z nas nie je uplny macher na fotografovanie, ale nejake pekne zabery z toho vzdy vzidu. ja fotenie beriem ako jeden zo svojich konickov, fotim rada, ale vacsinou budovy, prirodu a nie random ludi, lebo to sa vzdy citim neprijemne, ze co ked si to ten clovek vsimne :D
    fotky sa velmi podarili! :) tiez som zastancom prirodzenosti, aj ked v poslednom case milujem ruze na pery a za leto som si zadovazila asi 4 nove, tak sa ich teraz snazim zuzitkovat. ale ine casti tvare ako pery si zvyknem malovat asi tak dvakrat za rok, ak vobec.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuje za krásny komentár! :) Ja milujem rúže. :) V článku som to myslela skôr tak, že to netreba preháňať. Napr. ja mám rada kombináciu nude make-upu a k tomu nejaký rúž výraznejšej farby a najideálnejšie ak je matný. :)

      Odstrániť
  2. Nádherné fotky! Tiež by som si želala, aby mal mňa kto fotiť a ešte by ho to aj bavilo. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky, dýchá z nich skvělá atmosféra :)
    Na make-up mám úplně stejný názor jako ty, vůbec nechápu, proč na sebe někdo nanáší takové šílené množství líčidel, přijde mi to fakt hodně nepřirozený a nehezký.. já sama bych nejradši make-up nepoužívala, ale bohužel mám akné a kdyby bylo hned na první pohled vidět, necítila bych se moc dobře :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluji ty fotky! ♥
    Já jsem toho názoru, že ať si každý nosí co chce i v makeupu, ale co je moc, to je moc.. a tím nemyslím povedené výrazné líčení, ale hlavně asi tak 5 vrstev makeupu, 5 vrstev řasenky apod :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fotky vyšly na jedničku, moc ti to na nich sluší ani nepotřebuješ žádný make-up :) to máte super, že tvoříte takové duo, já když jsem chtěla aby mě někdo vyfotil, tak mě to vždycky stálo strašného přemlouvání a když už jsem bráchu přemluvila, tak z toho byl tak otrávenej, že z fotek nebylo nic :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com