Vitamin sea and morning stretch

augusta 04, 2018


Podľa mňa nie je nič lepšie ako ranná yoga či stretching pri mori. Samozrejme nepodarilo sa mi to dodržiavať každý deň dovolenky. Na to som až priveľký milovník spánku. Musím sa priznať, že yogu som prvýkrát vyskúšala práve toto leto na Kréte. Chcela  som to vyskúšať už skôr, ale akosi som to stále odkladala...možno aj preto, lebo som počula, že je to dooosť pomalé a skôr oddychové cvičenie. Aspoň ten základný druh yogy. Myslela som si, že by ma to nebavilo alebo že by som tam zaspala haha. Opak bol však pravdou. V skutočnosti som si veľmi užila cvičenie. Aj keď priznám sa...istú chvíľku sa mi privierali oči. 😃 Ale len na chvíľku! 😏

Tento rok som sa neskutočne tešila k moru. To slnko, vzduch, vlny a piesok. 💗 A o pleti ani nehovorím. Asi v živote som ešte nemala takú zdravú a peknú pleť ako toto leto na Kréte.

A čo vy? Chystáte sa niekam k moru? Ste milovníkom yogy alebo tiež ste ju ešte neskúšali?


Túto mini pláž som našla celkom náhodou, keď som bola preskúmať okolie ostrovu. Nikto tam nebol.  Bolo tam nádherne.






You Might Also Like

9 komentárov

  1. Pri mori som žiaľ ešte nikdy nebola, no verím, že nabudúci rok sa tam už s rodinou dostaneme! A čo sa týka jógy, nedám na ňu dopustiť. Venujem sa jej niekoľko týždňov a to, čo so mnou a mojou mysľou robí, je úžasné. Teraz som to ale musela obmedziť, lebo tieto teplá veľmi nezvládam a tak som rada, že sedím :D
    P.S.: Fotky sú krásne :)

    THE EFFLORESCENCE GIRL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj nádherné fotky. :) Ja som jógu cvičievala minulý rok, tento sa mi to už nejako nedarí. Skôr cvičím iba také základné cviky. V Grécku som bola pred štyrmi rokmi, ale na Rhodose kde tiež bolo krásne. :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky, jak tě vidím, tak bych se tam hned jela nadýchat čerstvého vzduchu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jogu jsem ještě nikdy nezkoušela, ale hrozně me to láká! :)
    To já si každé léto než odjedu na dovolenou moři říkám, jak tam budu třeba ráno běhat a tak - protože ten mořský vzduch je super žejo než ten pražský! :D Nakonec to dopadne tak, že stěží vstanu na snídani :D Ale tak co, je to dovolená že :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky, jógu u moře cvičím též, navíc ráno na pláži skoro nikdo nebývá, takže o to víc je to skvělé! :)

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. My k moři chtěli, ale zatím to nějak nevychází, možná do konce roku do nějakých tropů :D Moc hezké fotky, hlavně z té tajné pláže :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny článok a krásne fotky, jógu som neskúšala ešte ale láka ma, len sa k nej nejako neviem dokopať :D ale ja som to mala tento rok takoto s behom na dovolenke, že som si to ani nemyslela ale začalo ma to baviť :D
    xx Mon
    https://lifebymon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com