Rainy days

júla 20, 2018


Tento týždeň je celý upršaný. Bohužiaľ aj takéto dni máme počas leta. Vonku je celkom príjemne teplo, ale neustále prší a je zamračené. Ráno to vyzerá, že vonku je zima tak sa naobliekame a keď vyjdeme von zistíme, že sme sa celkom zmýlili. Mne sa to stalo už neraz. A práve pre tie žienky, ktoré si tento týždeň lámu hlavu čo si obliecť prinášam inšpiráciu. 

Hunterky (gumáky) mi aspoň trošku zlepšia každý, upršaný deň. Nesúďte ma. 😃 To že som milovník módy už o mne viete dávno. 

Počas takéhoto počasia som najradšej doma zachumlená pod dekou a surfujem na nete. Neraz zablúdim aj na rôzne e-shopy. Určite to každá z nás poznáme. My ženy tam vieme stráviť aj hodiny. Keď už sme pri tých e-shopoch mám pre vás typ na stránku www.otto.sk. Je to e-shop, kde môžte nájsť taktiež veľa inšpirácie a pekných, trendy kúskov do každého počasia. Momentálne tam prebiehajú zľavy na plavky! Čo je super, pretože leto je ešte len v polovici a ja stále pevne a optimisticky dúfam, že nás čaká ešte veľa slnečných dní. 😎 E-shop si môžte rovno pozrieť z môjho blogu prostrednictvom odkazu: klik TU .









You Might Also Like

19 komentárov

  1. Krásný outfit :) Já deštivé dny také raději trávím pod dekou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You look amazing my dear! Perfect outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný outfit :) krásně skombinované, nikdy by mě nenapadlo, že holink budou v téhle kombinaci vypadat tak pěkně :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. velmi krasny outfit! :3 strasne sa mi pacia tie Hunterky s tymi dungarees :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc se mi ten outfit líbí, u nás je tedy pěkně, tak snad to zůstane. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tímto outfitem jsi mi úplně vyrazila dech! Takto originálně zkombinované kousky jsem už dlouho neviděla :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny outfit, veľmi sa mi páči! :)
    xx Mon
    https://lifebymon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow! You look so pretty!!!Have a successful day dear!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak tieto kožené kraťasy na traky sú mega! Čierno-biele kombinácie milujem, takže za mňa palec hore :)

    THE EFFLORESCENCE GIRL

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Líbí se mi to, ale kabelku bych asi zvolila jinou. :-) Jinak mi přijde super nápad ty gumáky a podkolenky. ♥

    www.outcryblog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. what a cute outfit! Perfect for summer rainy days. I really like your umbrella.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak tenhle outfit miluju! :) Moc se mi líbí ty Hunterky, chtěla jsem si je pořídit, ale cena mě furt odrazuje :D

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com