End of summer

septembra 12, 2018


Na začiatku roka 2018 by ma ani nenapadlo aké budem mať šťastie a navštívim počas leta toľko miest. Poviem vám toto leto bolo Grécke. ❤  Pre mňa teda určite. Je to prekrásna a hlavne bohatá krajina čo sa týka prírody. Človek sa nevie vynadívať. Milujem tú rozmanitosť ostrov, ktoré Grécko má. Kým Kréta bol veľmi skalnatý a vysušený ostrov z vysokých teplôt, súostrovie Kyklades prekvapilo rôznymi farbami skál a pláží vďaka jeho sopečnej činnosti. A keď si "skočíte" na Peloponéz čaká vás nespočetne veľa zelene a všade navôkol samé kopce. 

Toto Grécke leto určite nie je mojím posledným. Ešte mám v zozname Mykonos a Zakynthos. Tak uvidíme čo ukáže budúcnosť. 😊

Boli ste už niekedy v Grécku? Ak áno, kde a ak nie napíšte o svojej naj dovolenke ! Možno ma inšpirujete k ďalším dobrodružstvám. 






You Might Also Like

14 komentárov

  1. Úplne nádherné fotky. :) Grécko je krásne, milujem tú krajinu, bola som tam na dovolenke už asi 7 alebo 8x. Úplná rozprávka. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikdy jsem v Řecku nebyla, bratrance tam jezdí pravidelně, je to krásná země :) taky bych se tam někdy chtěla podívat, krásné fotky :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je úplná nádhera! ♥ Já jsme v ŘEcku ještě nikdy nebyla, ale docela mě láká se tam podívat :) Pro mě zatím ta nejkrásnější dovolená byla ta v Norsku :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, Řecko je můj sen, hned bych tam jela! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pokud se rozhodnu jet příští rok někam k moři si válet šunky na pláži, vyberu si určitě Řecko!


    Dokonalý tabu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oh-oh, hneď by som si zbalila svoj malý kufor a nejak sa tam teleportovala! naozaj krásne zábery a nádherné miesto! ♥.

    THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Řecko je krásné! :) Byla jsem již na Krétě, Rhodosu a Zakynthosu, o kterém jsem dokonce psala na blogu! :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super určite si vyhľadám článok hlavne o Rhodose a Zakynthose. :) Pretože spolu aj s Mykonosom sú to miesta na mojom wish liste, ktoré by som raz chcela navštíviť ! :)

      Odstrániť
  8. Vypadá to tam pohádkově! Já letos u moře nebyla, ale předtím tři léta za s sebou také v Řecku. Zakynthos mi učaroval a Rhodos také. :) Sepsala jsem naše dovolenkování na blog https://zenyvesvete.cz/podruhe-za-zelvami-a-tyrkysovym-morem-na-kouzelny-zakynthos/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. V Řecku je to nádherné. Tedy podle fotek, nikdy jsem tam nebyla, ale rozhodně bych se tam ráda podívala :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com