cold sunday

februára 04, 2019


Tak ako ste prežili pondelok? Nech už dobre či zle,  jedno je isté. Je večer a najhorší deň v týždni je už za vami. 😄 Ja vám prinášam #little update z nedele. Konečne som sa spolu s Jakubom dostala na ľad. Mám pocit, že rok čo rok chodí na verejné korčuľovanie viac a viac ľudí. Teší ma, že ľudia sa stále zaujímajú o šport! Avšak sú aj situácie kedy sa namiesto skvelej a plynulej jazdy stane masovka a prichýtim sa ako len stojím...a čakám...a čakám...stále čakám...dieťa predo mnou spadne...čakám...a konečné kúsok voľnej plochy! 5-4-3-2-1-0 opäť čakám. 😅 Áno niekedy aj takéto vie byť verejné korčuľovanie. No aj tak som si to celkom užila. Časom si človek nájde systém a všimne si miesta, kde sa dá vyhnúť či újsť pred gučou ľudí. 

Okrem toho sa mi podarilo zrealizovať aj 2 fotky. Po 5 minútovom presviedčaní som zlomila Jakuba haha.

Kto z vás rád chodí na ľad alebo sa len chystá, mám pár typov na outfit. Úplne prvým je sukňa. Môže sa vám to zdať divné alebo nepraktické, opak je však pravdou. So sukňou sa korčuľuje najlepšie. Nič vás neťahá, nič vám nepadá (ako napr. pri rifliach) proste máte super priestor pre pohyb. Netreba však zabudnúť na hrubé pančušky a kto je zimomravejší typ ako ja môže to ešte poistiť nadkolienkami. 

Ďalší super typ je podľa mňa rolák.  Na štadióne je zima avšak pri korčuľovaní sa telo zahreje, a tiež ste zadýchaný, takže môžte rýchlo ochorieť. Šál je dosť nepraktický pri pohybe sa buď začne rozmotávať alebo vás moc škrtí, takisto si ani riadne nevidíte pod nohy. S rolákom vám nieje zima na krk a absolútne nič vám nebráni v pohybe.  Tiež neurazí čelenka, ktorá vám zakryje uši ak si dáte cop alebo drdol ako mám ja. No a v neposlednom rade si nezabudnie rukavice. Aj keď ja ich po pár minutách korčuľovania schovávam, lebo mi je už teplo na ruky. 😊

P.S. Naozaj neviem čo som hľadala na tom ľade na každej fotke. :)


You Might Also Like

14 komentárov

  1. Zajímavý outfit, ta bunda je hezká:) Já v sukni asi ještě nikdy nebruslila, ale fajn tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sukňa je nádherná, neviem prečo ale už od puberty sa mi strašne páči "káro" a drží ma to doteraz ale je paradox, že v móde nie som ten odvážny typ, ktorý si ho aj bežne oblečie. Pritom to nie je nijaký prehnane výrazný kúsok ale ja som skôr ten minimalista, ktorému stačia 2 farby prípadne jedna farba rozbitá fakt kontrastnou kabelkou a tam to hasne :) Napodobne milujem v zime roláky!
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You look so classy. Have a great week! xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V tomto outfite by si sa mi úplne hodila na klzisko do New Yorku! :D A veľmi sa mi páči tvoj kožúštek:)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ! NY a klzisko, tak to je jeden z mojich tajných snov bodaj by som to tam raz okúsila. :)) No zatiaľ mi bude musieť stačiť len ten look. haha

      Odstrániť
  5. Oh very gorgeous coat darling
    Amazing style
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky!
    Já na veřejný bruslení taky tak jednou do roku vyrazím. Jo, bývá tam hodně lidí, ale mnohem víc mi tam vadí ty malé děti, které jsou jako neřízené bomby, padají vám pod nohy a je to o strach. A přitom v našem městě mají bruslední oddělené!

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno veru deti sú nevyspytateľné. :D To máte ešte fajn u nás plocha nie je oddelená, patrí všetkým bez ohľadu na vek. :/

      Odstrániť
  7. Krása, krása, krása!
    Na verejnom korčuľovaní, vlastne ani na žiadnom inom, som ešte nebola, ale veľmi rada by som to konečne už skúsila.Musí to byť skvelé stáť na ľade keď vieš, že sa neprelomí :D Krásny look <3
    NORALIC

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha áno mať tú istotu je vždy dobré! :D Len tak na jazere by som sa asi bála korčuľovať, jedine ak by som naozaj videla, že ľad je pevný a korčuľujú sa aj iní ľudia. A ďakujem som rada, že sa ti outfit páči. :))

      Odstrániť
  8. Krásný outfit :) Bruselní naprosto miluju, ale chodím tam spíše ve sportovním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jééj si opať krásna :) na ľade som nestála asi 5 rokov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherný outfit, tá sukňa aj bundička sú krásne :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com