back to the childhood

februára 03, 2019


Prajem krásnu nedeľu! 
Ako prežívate víkend? Ste niekde na horách, lyžujete alebo ste len zachumlaní v deke a pozeráte seriál či nejaký skvelý film? Niektorí sa možno bláznia ako ja a moja sesterka. Ako som spomínala v predchádzajúcom článku toto je jedna z aktivít, ktoré som nerobila už asi 100 rokov a možno práve preto som si ju aj tak užila. Okrem toho je to super na kondičku, lebo kopec treba samozrejme vyšľapať. Tu niet žiadnej lanovky ani pomy ako keď sa idete lyžovať haha. 

A je to fajn, pretože sme mali aj priestor si pokecať a zaspomínať na detské časy. Dnes sa ozývam kratším postom avšak ďalší článok bude venovaný zimnému outfitu, ktorý si môžete obliecť na podobné zimné bláznenie ako bolo toto naše. 

Pekný zvyšok víkendu! 



You Might Also Like

6 komentárov

  1. Heh, máš pravdu. Když člověk dlouho něco nedělá, tak si to pak o tolik víc užívá! :) taky bych šla! :D

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och to vyzerá na super strávený čas. Mám pocit, že v každom človeku bude stále v každom veku kúsok malého dieťaťa...
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Každý je stále trochu dieťa! A vyzerá to, že ste si to naozaj užili, je skvelé vedieť sa odreagovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Súhlasím s vami baby. :) A ďakujem za milé komentáre. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com