up side down

decembra 21, 2018


Tento rok sa mi v škole naozaj nedarí...Aby si náhodou osud nemyslel, že ešte stále mám toho málo, podaroval mi brušnú chrípku ako predvianočný darček. Presne....ale uuuplne že úplne presne v ten najnevhodnejší čas v roku. V takýchto chvíľach sa sami seba pýtate: To ako naozaj? Vážne? TERAZ? Tento týždeň som mala naplánované 2 najťahšie zápočty, jednu skúšku a potom prekrásny výlet do Vianočného Krakova aj s mojim priateľom. Čo sa z toho udialo? NIČ. 😂 Poviem vám ešte taká klasická chrípka to by sa nejako dalo utriasť a keď už nevyšla tá škola, tak ten výlet by ešte stratený nebol, ale brušná? To nikomu neprajem...Našťastie už mi je celkom dobre aj keď ešte musím dodržiavať diétu. Máte ajvy niekedy také dni? Kedy sa veci dejú akoby naschvál?

Inak ako prežívate Vianočný zhon? V meste je to šialenstvo a dlhé kolóny...A aby som nezabudla, tak v nákupných centrách vám do toho zhonu zahrajú Tichú noc. Taká typická predvianočná idylka čo poviete. 😀

Mimochodom. Nedávno ma stránka Bloggers RE požiadala o rozhovor. Veľmi ma to potešilo, pretože tú stránku mám veľmi rada. Hlavnou témou bolo ako Instagram pomaly vytláča blogy, čo si o tom myslím a podobne. Tiež sa tam dozviete pár informácii o mne či mojej povahe.  Ak by vás rozhovor zaujímal stači kliknúť na tento odkaz: TU klik .







You Might Also Like

9 komentárov

  1. Hrozně se mi líbí ta tvoje bunda! :) Já jsem sice spíše na kabáty, ale ta bunda je fakt boží, asi to bude tím, že je bílá, protože bílou barvu miluju :D Tu chřipku ti nezávidím, ať jsi brzy v pořádku! :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten svetr je krásný. Super outfit:) Jinak mi přijde, že je to čím dál hektičtější, lidi z Vánoc úplně šílí a nedovedou si prostě užít to kouzlo a být v klidu..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám to tyhle dny podobně, taky jsem měla nějakou střevní chřipku ... přesně, taky si vždycky říkám to samé, ale neboj určitě to bude brzo všechno lepší :) přeji ti krásné Vánoce a outfit je opět krásný!
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You look super cute and comfy! I really love the sweater. xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný outfit :)
    Jo, stalo se mi něco podobného. Byl jsem nemocná a musela jsem kvůli tomu odsunout jeden zápočet a ještě vynechat nějaký přednášky :( zrovna v takovou chvíli jako naschvál :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Loved this simple and comfy look
    www.stylebasket.in
    Instagram:-stylebasket24

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kočky ďakujem za krásne komentáre a váš súcit, človek sa hneď cíti lepšie, keď vie, že nie je jediný komu sa z času na čas dejú také veci.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ilove the post:)
    Have a nice day, dear.

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com