Christmas green

decembra 13, 2018


Zbožňujem Adventné obdobie a prípravy na Vianoce. Avšak pre mňa ako študentku Advetné obdobie neevokuje len prípravy na Vianoce, ale aj obdobie písomiek, odovzdávanie seminárnych prác a podobne. Čiže nemám toľko veľa času aby som sa plnohodnotne mohla venovať všetkým tým aktivitám, ktoré mám tak rada. 

Tento rok som si povedala, že nebudem až toľko stresovať a nájdem si čas aj na tie príjemnejšie veci ako je napr. pečenie a ozdobovanie medovníčkov. Poviem vám je to aj skvelý relax pre myseľ. Ozdobovanie ma na toľko zamestanlo, že som aspoň na chvíľku zabudla na všetko to kopisko učenia čo ma ešte čaká! 😀

Tak mi prepáčte ak na blogu je článok len raz za týždeň. Ako to máte teraz vy? Máte v škole voľnejšie alebo máte zaberák ako ja? A bavia vás prípravy na Vianoce počas Adventu? 💗









You Might Also Like

8 komentárov

  1. Super outfit, musím říct, že ta zelená ti neuvěřitelně sekne, pro zrzky je jak stvořená!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opět jsi to krásně nakombinovala, outfit je moc povedený :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tenhle outfit? TOP! Hned bych si ho na sebe vzala :) Mě také čeká spousta učení a příprav na zkoušky, achjo :/

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny kabátik :) Ja mám tiež podobný, ale v béžovej farbe. Outfit sa ti veľmi hodí, zelená je pekne v kontraste s vláskami :)

    S pozdravom Vickie z byvickie.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zkusit se méně stresovat je super nápad, já teď čtu knihu hygge ze které chci čerpat inspiraci nato jak být pozitivní a víc v klidu a vůbec zkusit ty rady nějak praktikovat v tomto roce:) emerald green je krásná barva, s tvojí barvou vlasů jde úžasně.

    Www.melissaKinsley.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com