yellow touch

novembra 04, 2018


Čo hovoríte na naše aktuálne počasie? Na november celkom nezvyčajné nie? Každopádne ja si to užívam a snažím sa vytiahnuť z môjho šatníka kúsky, ktorým budem musieť dať zbohom, keď príde zima. 

Dnešný outfit sa nesie v duchu: little bit of retro. Tí čo ma sledujú na sociálnych sieťach alebo čítajú môj blog už vedia, že ja si celkom často ulietavam na retro kúskoch. Vždy si vyberiem jeden kúsok, ktorý pripomína nazvime to: staré časy a k nemu doladím zvyšok outfitu aktuálnymi, trendovými kúskami. A niekedy už doplním outfit len veľmi basic kúskami. Jednoducho vždy sa snažím aby ten (pre mňa) výnimočný retro kúsok v celkovom dojme vynikol. 

A dnes to bude o nohaviciach. Môžu byť také skvelé? U mňa to bola láska na prvý pohľad ešte aj so zľavou. Čo viac poteší shopaholicku? Nehovoriac o tom, že tento vzor bol veľmi trendy počas jary a leta. Mohli sme ho vidieť na rôznych šatách či blúzkach. Takže počas jesene mi pripomína tie super letné chvíle, ktoré som počas tejto tropickej časti roka zažila. O opasku ani nehovorím...kľudne ho môžme volať čerešnička na torte, pretože presne tak ho vnímam. Ak ste si nevšimli elegantné nohavice sú horúcim hitom. Stačí sa prejsť po obchodoch...nájdete ich všade a v rôznych vzoroch. Ja tento trend podporujem, pretože som celkom romantická duša a milujem eleganciu. Ale spýtajte sa ma zajtra a poviem vám, že milujem rockerský štýl a pôjdem do školy v káro sukni, ťažkých topánkach s koženou bundou a červeným rúžom.

Celkom som sa rozpísala...asi to bude tým, že mi týždeň za týždňom uteká ako voda popri škole a práci a tiež cvičení a jazykovke. Chcela by som písať na blog častejšie, ale niekedy už proste človek nemá energiu a jediné čo zvláda je sedieť na gauči a neprítomne čumieť na telku, pričom v jednej ruke má čokoládu a v druhej teplý čaj. 😊 Avšak na niečo je to možno dobré, lebo vždy keď sa vrátim k písaniu baví ma to ešte viac a v hlave sa mi zrazu víri toľko nápadov čo chcem sem napísať až vznikne z toho taký dlhý článok ako je tento. Kto ho dočítal až do konca gratulujem. 






You Might Also Like

11 komentárov

  1. Tak tenhle outfit je bomba! :) Dokážu si ho představit i na sobě. Akorát jak jsem blondýna a mám hodně světlou pleť, vypadají na mně žluté kousky trochu vyblitě :D Škoda. Na Insta jsem ti dala follow (annevenkrbcova) :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tento outfit hodnotím zatiaľ najlepší aký som u teba videla! Veľmi ti to pristane :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný outfit :) Miluju žlutou barvu, hlavně na podzim! Ty kalhoty se mi na tobě moc líbí, ale já sama bych je asi neunosila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hi! The outfit is so cute! Is perfect for autumn.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já ty tvoje photoshootingy miluju! :D Opravdu jsou nádherné a to oblečení je dohromady fakt úžasné. Ty kalhoty k tomu opravdu sedí, taky se mi ten trend docela líbí :)
    Docela mě pobavila věta o rockerském stylu, sice bych se asi bála, že bys mi jeden den řekla ano a druhý den ne (jak to máš s kamaráda, funguje to tak? :D), ale proč ne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Hahaha nie nie to sa týka len módy. Jeden deň mám chuť na romantický outfit a inokedy zase na rockový alebo v nádychu retro atď atď záleží podľa nálady. :) Čo sa týka kamarátov, mám pár, ktorých si držím silno pri sebe a nedám na nich dopustiť. A vždy rada spoznávam nových ľudí. :) Neviem či som dobre pochopila tvoju otázku, ale hádam áno a ak nie daj mi vedieť a skúsim odpovedať znova. haha :D

      Odstrániť
  6. Já jsem včera u babičky objevila boží tašku po dědečkovi, ale uplně novou! Hrozně se těším, až si ji budu moct vzít. ♥ Takže já Tě chápu, sestro. :-D A tenhle oufit je nádherný. Ty v tom umíš chodit. :-)

    www.outcryblog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super! Takéto poklady zbožňujem. :) Hah super, takže mám ďalšiu sestru to ma teší ;) aaa ďakujem ♥

      Odstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com