Monday

novembra 12, 2018


Prajem krásny začiatok týždňa! Viem, že pondelky bývajú ťažké, ale nie je nič lepšie ako začať deň s pozitívnou mysľou. Mne k tomu mentálne pomáha aj slnečné počasie...čo budem robiť, až začne pochmúrna časť roka neviem...A počkať viem! Sneh ! 😄 Áno priznám sa vám. Tento rok sa už nesmierne teším na obdobie Vianoc a zimu, sneh a lyžovanie. Už som tým nakazila aj moju sesterku a tiež spolužiačku. Poviem vám stačí taká maličkosť a deň je hneď krajší. V mojom prípade stačí, že sa prejdem po obchode, kde už majú vianočný tovar.  Teraz si určite hovoríte, že preboha veď je ešte skoro, ale ja si nemôžem pomôcť. 

Malé tajomstvo → doma mi už visí plátená, ekologická taška s motívom vianočného stromčeka.  Dobre teraz sa už smejem sama na sebe, ale nevadí. 

Chcela som písať o outfite, no nejako sa to zvrtlo na tému Vianoce. Tak to teda skúsim znovu. Táto červená adidas mikina je moja srdcovka. Veľmi rada ju nosím a nielen k športovým legínam či jeansom. Veď ma už poznáte...veľmi rada kombinujem športové kúsky k sukniam. Nesúďte ma. 😃 Aj keď ešte nie sú vonku mrazy už to nie je žiadne leto či teplá jeseň, takže som pod mikinu zvolila bielu košeľu a na vrch som si obliekla koženú bundu. Tá bunda je fakt nesmrteľný kúsok, nosím ju veľmi často a stále ma neprestala nudiť. K bunde som doladila kabelku a opäť som prevetrala denimovú sukňu. Tento rok sa jej akosi stále neviem vzdať aj keď zima je už za rohom. 







You Might Also Like

10 komentárov

  1. Krásný outfit :) já už se také na sníh moc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je dobrý, já už se také nemůžu dočkat Vánoc :D :) Outfit je moc pěkný, jen mi nějak nesedí ty bílé tenisky k černým silonkám/legínám? :D O:)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. outfit je strasne kramy a velmi sa ti hodi ta cervena farba! :D ja sa tiez uz celkom tesim na zimua tak ale toto je obdobie v ltorom sa citim najlepsie takze si zaroven prajem aby vydrzalo co najdlhsie!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Joo, tak to s těmi Vánocemi mám stejně, já na ně myslím už dlouho. :D Jinak krásný outfit, hrozně hezky spojené a jako vždy s úsměvem na tváři ty fotky poté vypadají nádherně!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bezva outfit, ale u náš už je bohužel fakt zima. Včera jsme jeli do Prahy a jakmile padla tma, tak se nedalo venku existovat. To mi připomíná, že si musím dát vyteplené vložky do bot. :-D A na Vánoce se moc těším. Už koukám na filmy a teď poslouchám Christmas Oldies. :-D

    www.outcryblog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny outfit. Červená ti neskutočne pristane!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This most essential functions is such a magnificent and awesome one

    sign in hotmail

    OdpovedaťOdstrániť

  8. Win Tonic full free 2019

    Download Dell’s original Dell laptop definitions are our theme today on the Aegean Modern website. We will show you the official ways to load Dell drivers for all versions of Windows whether you’re using Windows 7, Windows 8 or even Windows 10 with all its latest updates. On the other hand, Dell devices are among the best laptops currently and are always at the forefront of both PC and laptop computers of all kinds. We also note that updating computer definitions is important, as it helps improve computer performance and speed it up and prevent future problems in hardware parts or problems with installed programs and games
    http://softwarefill.com/download/win-tonic-full-free/

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com