My summer outfits in Turkey

augusta 31, 2015


Dnes vám prinášam moje 2 outfity z Turecka. Áno sú len dva, pretože väčšinou dní v horúcom Turecku, môj každodenný outfit tvorili len plavky. Určite to poznáte, keď ste na dovolenke. Nič viac na sebe neznesiete. 

Prvý outfit tvoria moje najobľúbenejšie letné, kvetinové šaty. Sú ľahunké a na leto ideálne! :) Vôbec mi nevadí, že sukňa je biela. Našťastie nepatrím do tej skupinky "šťastlivcov" čo sa pri každej príležitosti nejako zašpinia. :D Šaty som doplnila mojimi obľúbenými, letnými sandálkami a klobúkom z Chorvátska. :) A koho by zaujímalo odkiaľ mám šaty, tak sú z obchodu mojich rodičov. :) Takisto majú aj e- shop, takže kto hľadá spoločenské šaty alebo oblek mrkni TU.

V druhom outfite mám mojú novú maxi sukňu z Tezenisu, z ktorej som úplne nadšená. Už dlho som hľadala nejakú červenú a nikde som žiadnu nemohla nájsť. Top mám z Caliope, náramok z chorvátska a moje obľúbené sandálky nesmú chýbať. ;)

P.S. Nenechajte sa rušiť mojimi opálenými ramienkami! :D Keďže som každý deň hrala na pláži beach volleyball a plávala, najviac som nosila plavky klasického strihu a (áno toto bude znieť naozaj čudne,ale..) čas na opalovanie na lehátku mi neostal ! :D








You Might Also Like

6 komentárov

Contact mail

partofnicol@gmail.com