HAPPY DAY

februára 08, 2019


Sľúbený outfit z nedávnej sánkovačky je na svete! Už ste mali možnosť ho vidieť v článku, kde som nostalgicky spomínala na staré, detské časy a sánkovanie. Samozrejme s nikým iným by som si túto #crazy aktivitu nemohla viac užiť ako s mojou sesternicou Peťkou. 

V dnešnom článku by som vám chcela zdeliť pár typov ako sa obliecť na sánkovačku a tiež vás upozorniť čo možno nechať radšej doma v skrini. 

Začnem mojou chybou, ktorú som spravila a to sú rifle. Nebolo to šťastné rozhodnutie nakoľko mi po hodine začali mrznúť stehná. No možno sa to začalo už po pol hodine...😄. Ako som viac krát spomenula, na sánkach som nesedela už roky a preto ma nenapadlo, že v rifliach by mi mohla byť zima. Kľudne by však stačilo si pod rifle obliecť legíny či punčochy a bolo by všetko v pohode. Nuž človek sa učí na vlastných chybách. 

Určite netreba vynechať poriadné, zimné topánky. Tie by mali byť základ a vysoké ponožky do nich nielen že oživili outfit, ale aspoň som nemala mokré nohy v spodnej časti. Čiže ponožky sa mi veľmi osvedčili. Samozrejme nesmie chýbať teplá bunda zapnutá až ku krku. Šál som tentokrát vynechala pretože by mi zavadzal. V neposlednom rade treba spomenúť dobré, teplé rukavice a tiež čiapku. Predsa len,  keď ste dlhšie vonku uši začnú hneď omŕzať a to aj ak máte rozpustené vlasy. 

Samozrejme rúž nie je povinná výbava haha. 😄 My sme však okrem sánkovania mali s Peťkou naplánované aj zimné fotenie. To by sme predsa neboli my ak by sme nespravili nejaký photoshooting, keď je všade bielo. 









You Might Also Like

8 komentárov

  1. Jsem strašně ráda, že konečně napadlo. Moc se mi líbí tvůj kulich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keď som sa naposledy po desiatich rokoch bola znova sánkovať, obliekla som si klasické otepľováky a vyzerala ako jeden veľký zemiak na saniach (ktoré sme za ten čas stihli aj zlomiť) :D Ale veľmi sa mi páči ako si sa zladila, pretože v tom si strašne cute <3
    NORALIC

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéjo, pekne skombinované kúsky. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem spíše jezdila na bobech, ale sáňky jsem vždycky vytahovala u babičky :D Outfit je moc pěkný! :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hello, thanks for the information. Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com