winter pleasures

januára 27, 2019


Tak čo,  už vás prešla zima alebo si ju stále idete? Mňa rozhodne neprešla aj keď priznám sa...už som mala pár slabých chvíľ kedy som pomyslela na jar. Snažím sa však túto radosť ešte potlačiť. Nakoľko:1. ešte je naozaj moc skoro a po 2. ak by som sa začala tešiť už teraz asi by som zošalela z toho dlhého čakania. 😟 

A ako potláčam myšlienku na to, že už by mohla prísť jar? Ľahko. Totiž som milovník akýchkoľvek zimných športov a aktivít. Ak sledujete môj blog alebo aspoň môj instagram (nicol_solcova), tak viete, že mám skúškové a teda prevažne sedím doma medzi štyrmi stenami a učím sa. Sem tam uzriem svetlo sveta a vyjdem von. 😀 Avšak vysnívané voľno je už na dosah a veľmi sa teším ako si naplno začnem užívať zimu. 

Toto fotenie som spáchala tento víkend s mojou šikovnou, fotografickou sesterkou Peťkou. Veľmi dobre mi to padlo, po dlhšom čase som sa prevetrala na čerstvom vzduchu. Najskôr sme začali malou prechádzkou, pokračovali fotením a deň sme zakončili perfektnou sánkovačkou, ale o tom viac až v ďalšom článku. 😉

No a aké sú tie moje obľúbené zimné športy či aktivity, ktoré by som chcela vyskúšať?
  • lyžovanie (to je naozaj láska na celý život) - zatiaľ som bola len raz, takže toto chcem určite zmeniť
  • zimné korčuľovanie (u nás v Žiline máme verejné korčuľovanie na zimnom štadióne každý víkend čo je super)
  • sánkovanie ( túto aktivitu už skoro vôbec nerealizujem) - a musela som ju zaradiť do zoznamu, pretože to chcem zmeniť
  • zimná túra (túto aktivitu som ešte vôbec nezažila ) - ani len jediný raz a veľmi to chcem napraviť, pretože si myslím, že obzvlášť na Slovensku máme veľmi veľa krásnych miest, ktoré sa dajú navštíviť počas zimných mesiacov
  • wellness/sauna (Kedy je lepší čas na tento typ relaxu ak nie práve teraz? Po skúškovoom to bude pre mňa balzma na dušu! 😀)
  • bežkovanie (váhala som či ho sem zahŕnúť, ale už len preto, že to chcem určite raz vyskúšať, tak mu patrí čestné miesto v mojom rebríčku zimných aktivít)
Určite sa mi v komentári pochváľte aký je váš obľúbený zimný šport či aktivita a naopak čo ste ešte neskúsili, ale veľmi by ste chceli alebo vás to láka.




A malá bonusovka na záver...ako to vyzerá, keď si hodíš za krk sneh pri fotení...:D


You Might Also Like

17 komentárov

  1. U nás nemáme ani zdaleka tolik sněhu, je tu jen taková ta divná břečka :/ Jinak bruslení a sáňkování mě taky moc baví, hezké fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som za turistiky, sánkovanie a saunovanie :D inak krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja osobne mám rada turistiku a raz by som chcela vyskúšať aj lyžovanie.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. K nám do Anglie zima jako taková nedorazila, a ani nedorazí :D Jeden den sněžilo a za další 2 dny všechno pryč ... a to prý bylo hodně sněhu, tak já nevím :D V Čechách jsem jezdila na snowboardu a každou chvíli byla na zimáku bruslit, tak mi to trošku chybí. Na druhou stranu je tu pořád alespoň víceménně teplo, tak mi jaro zatím ani nechybí :) Jinak moc hezké fotky :)

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hezke fotkz nadherny svetrik :) shodnu se s aktivitami ktere chces vyzkouset, nekde na horach by to bylo teprve neco.. :) zabezkovat si a pote si doprat wellness napr

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne!! To je jeden z mojich snov...ísť na hory napr. aj na 2 týždne a užívať si všetky zimné aktivity a potom večer skvelý wellness a super jedo k tomu. :)

      Odstrániť
  6. Kiež by som aj ja bola taký winter type ako ty :D bohužiaľ, ja som v skupine ľudí, ktorí už nadávajú na každý jeden deň čo sneží :D Ale fotky máš kráásne!
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zimne fotenie je zabava, aj ked pre pekne fotky clovek vacsinou musi dost mrznut. raz som zimne fotenie absolvovala s kamaratkou, ale odvtedy si robime uz iba letne, lebo sa nam tusim uz nikdy nepodarilo, aby sme si nasli cas, ked bol pekne napadany sneh.
    ja osobne uz dufam, ze znova snezit (minimalne tu v BA) nebude, ale to je asi naozaj iba moje zbozne prianie. a uz pomaly zacinam privolavat jar alebo aspon teploty, ktore nebudu klesat pod 0°C.
    inak fotky naozaj velmi podarene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha no veru je to pravda človek celkom mrzne, ale čo by bloggerka nespravila pre trošku odlišný outfit alebo fotenie. :))

      Odstrániť
  8. Krásné fotky, moc ti to tam sluší:) Ten svetr je super! Jinak ze zmíněných aktivit miluju lyžování, ale tuto zimu jsem ještě nebyla ani jednou :/ zato jsme s přítelem dva týdny zpět sáňkovali na chatě a musím říct, že to byl hodně nostalgickej a zábavnej návrat do dětství:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sme na tom podobne ja som na lyžiach stála túto zimu len raz, ale chcem to napraviť veď zima ešte nie je u konca. :) A s tou nostalgiou ťa chápem, my sme so sesterkou stále spomínali na tie časy mládí kým sme vyšľapali kopec na ďalšiu jazdu haha . :D

      Odstrániť
  9. U nás je taky sněhu, že člověk neví co dřív.. :D A ty fotečky jsou úžasné, moc ti to na nich sluší :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Baby ďakujem za všetky milé komentáre! :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nie som veľmi zimný človek, takže pre mňa je asi len tá sauna, maximálne nejaká poobedňajšia prechádzka :D :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com