Red roses

januára 17, 2019



Takže oficiálne prvý článok v roku 2019. Aké ste mali sviatky a Silvester? Mňa veľmi potešilo, že sme po dlhom čase mali opäť biele Vianoce. No a Silvester bol tento rok ako vo väčšine prípadov divoký. Neviem či nebol až moc...😀

Nový rok sa teda začal a máme tu január. Nemám moc rada tento mesiac, vlastne patrí medzi moje najmenej obľúbené, no tento rok to aspoň zachrňauje tá bohatá biela nádielka. Aj keď v niektorých situáciach je to už naozaj kritické. Romantika totiž okamžite vyprchá, keď sa šmýkate v závejoch. Tento mesiac nie je pre mňa super práve preto, že mám skúškové a väčšinu času som nad knihami a no... koho by to bavilo (okrem svetlých výnimiek). Ja som dosť veľký stresák, takže preto už chcem aby to čo najrýchlejšie skončilo a mohla som sa naplno venoať zimným športom a smaozrejme aj blogu.

V januári máme však aj jendo pozitívum. Výpredaje. Ako každý rok si poviem, že nejako nič nepotrebujem a nič mi nechýba...a vždy na konci tohto mesiaca skončím s nákupnými taškami. 😀 Neviem ako to robím, ale deje sa to. A pravidelne hah. Medzi moje prvé výpredajové úlovky určite patrí tento kabátik,  do ktorého som sa zamilovala na prvý pohľad. Okamžite som si k nemu predstavila červenú baretku, ktorú mám a už bol aj v košíku. 

Ružičky sú od môjho skvelého priateľa, ktorému ževraj bolo ľúto koľko sa učím...no nie je to zlaté? 😅 ♥





You Might Also Like

7 komentárov

  1. Moc hezký outift a růžičky :) My jsme bohužel bílé Vánoce neměli a stále sníh nemáme :D :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Amazing outfit! I really like the coat and I completely love how you mixed all the colours - even if white, black and red are very classical they are still something I love to see mixed :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. What a lovely bouquet of red roses! Your friends are kind to give them to you. That's a nice gift. I really like these photos. You look so pretty and cute. Great styling as well.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten outfit je naprosto skvělý! :)
    Hodně štěstí při zkouškovým!
    Moje Vánoce a Silvestr byl slabší, jelikož jsem byla nemocná a pořád v práci. :D
    jullsebkova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com