It's getting cold outside

novembra 20, 2018


Tak už je to oficiálne. Kabátová sezóna začala v plnom prúde. Neviem ako vy, ale ja som celkom rada, že sa ochladilo. Aspoň čo sa týka módy je to príjemná zmena. Už sa teším na zimné bundy, kabáty, šály, čiapky či rukavice! 

Ani túto sezónu sa nevyhneme leopardiemu vzoru čo ma teší, lebo tento kabát som si veľmi zamilovala. Ľadvinky sa taktiež stále držia v kurze a musím povedať, že je to veľmi praktické ak si idete len tak vybehnúť von do mesta. 

Pre tento rok som kotníkové ponožky zavesila na klinec! Haha 😃 A to je ďalší módny dôvod z ktorého sa vytešujem. Funky ponožky sú najviac a veľmi ma baví ich nosiť či už so vzormi alebo v crazy farbách. Totiž spĺňajú hneď 3 úlohy. Tá prvá je celkom osobná a to, že vystihujú moju šialenú povahu. Po druhé zahrejú. A po tretie ozvláštnia outfit. Už sa teším, keď nahodím all black outfit a funky ponožky!

Nesmú chýbať moje pohodlné adidasy, prisahám, že pohodlnejšie tenisky som ešte nemala a keď ich zoderiem, tak si ich kúpim znova...som divná? 😃 No a v neposlednom rade, môj ďalší veľmi obľúbený kúsok. Pletená čelenka, lebo uši majú ostať v teple. Verte mi! Akurát včera som si do školy spravila fancy - uhladený copik a moje uši boli ako dve červené papriky, také boli vymrznuté a aj boleli. Takže sa zo mňa poučte. 

Neviem čo stále hľadám na tej zemi asi včerajší deň. 😃








You Might Also Like

9 komentárov

  1. ochhh ten outfit je super, veľmi sa mi páči kombinácia zvieracieho vzoru a červenej farby <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavá kombinácia, páči sa mi, ako sa vždy pohráš s detailmi. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný look, vždy dokážeš vymyslet parádní kombinaci :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A mě zas štve, že už je taková zima -.-" ale sluší ti to! :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juu, moc ti ten kabát sluší. Přijde mi zajímavá kombinace tohoto vzoru s červenou, ale líbí se mi. Také jsem ráda, že je zima. Sice jsem chtěla kabát, nicméně nakonec jsem skončila v chlupatém čemsi, protože je hrozně příjemný. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kabáty v zimě miluju! :) Tu čelenku jsem si chtěla pořídit, ale vypadám v tom blbě, škoda :D :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Baby ďakujem za krásne komentáre! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com