Nude shade

októbra 28, 2018


Prajem pekný a sychravý víkend! Neznášam takéto dni, ale raz za čas padnú vhod. Ja si vždy počas takýchto dní zapnem Friends a pijem horúcu čokoládu alebo kávu. Tiež máte radi ten seriál? Ja ho zbožňujem a mohla by som ho pozerať stále. No...veď aj pozerám koho budem klamať. 😄

A tiež sa konečne môžem venovať blogu, pretože tento týždeň bol naozaj hektický pre mňa a než som sa nazdala už je nedeľa. Poznáte to? Tento outfit bol fotený ešte za krásneho, slnečného počasia. Mohla som vytiahnuť môj obľúbený klobúk, pretože nefúkalo...tie ktoré vlastníte klobúk, tak viete čo tým myslím...😄 Minulý článok bol plný farieb, no v dnešnom to bude jesenná klasika a teda zemité farby. Naposledy som vyvetrala denimovú sukňu, kým na ňu ešte nieje zima. A tiež som zvolila moju obľúbenú vestu. Rozmýšľa, že by sa mi páčila aj bunda v takomto štýle. Čo poviete? 






You Might Also Like

10 komentárov

  1. Na tenhle outfit jsem koukala už u tebe na Instagramu a vážně moc ti to sluší! :) Ale dneska už bys v něm asi zmrzla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každopádne na Slovensku máme ďalší týždeň v znamení 20 stupňov až je to neuveriteľné. :D Takže ešte ho predsalen prevetrám. :))

      Odstrániť
  2. Outfit je skvelý, vestička vyzerá naozaj super. :) A Priatelia sú klasika, tých si vždy rada pozriem. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi príjemné fotky, aj outfit :)
    Najviac ma zaujal klobúk! Kde si ho kúpila?:)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem kúpila som ho v Londýne, keď som tam bola na praxi konkrétne v obchode Urban Outfitters. ;)

      Odstrániť
  4. presne tento víkend som mala taký viac menej lazy a pustila som si na Netlixe Priateľov a pozerala asi 10 častí :D súhlasím, je to skvelý seriál, ktorý sa dá pozerať stále :) outfit ako vždy super! :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaaah niečo mi hvoor ja som sa takto pristhla teraz, že uuups už 10 časť. :D

      Odstrániť
  5. Přesně vím, co myslíš! Hrozný ten život, když je podzimní počasí a chceš si vzít ten klobouk, který k podzimu patří, jenže ti ho neustále sráží vítr.
    Jinak ale fotky jsou krásné, teď bych za tebe asi mrzla, ale musím říct, že opět z těch fotek jde taková moc příjemná atmosféra. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že tu mám aj dušičky, ktoré sa nervačia nad rovnakými fashion maličkosťami ako ja ! :D Áno ten týždeň bol ozaj mrazivý a vytiahla som kabát avšak s tým Ďalším prišli 20tky teploty, takže som opäť vytiahla sukne. :D

      Odstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com