Festival look

mája 28, 2018


Obdobie festivalov je tu a preto som si pre vás pripravila outfit na túto tému. Určite každá z vás postrehla tie štýlové fotky bloggeriek/celebrít z Coachelly. Práve týmito fotkami som sa inšpirovala aj ja. Bola to celkom improvizácia...Je mi jasné, že veľa bloggeriek/celebrít sa na taký druh festivalu určite dopredu pripravujú a premýšľajú nad svojimi outfitmi, s ktorými potom zažiaria na Instagrame alebo iných sociálnych sieťach. Často si to pochopiteľne odnesie aj ich peňaženka. To je už údel shoppaholiciek všakže. 😃

Ja som sa na tento outfit vôbec nepripravovala ako som spomínala, bola to improvizácia. Spravila som si malý prieskum čo tento rok frčalo na Coachelle a hľadala v skrini. Presne tak isto to môžete spraviť aj vy. Možno máte pár kúskov, ktoré ste mali na sebe len raz, lebo sú možno bláznivé a nie je to celkom váš štýl, ale proste vtedy v obchode ste mali bláznivú náladu a kúpili ste si to. Určite to každá z vás pozná..alebo sa to týka len mňa? 😃 Práve na takéto kúsky je teraz čas! Čo sa týka outfitov na festivaly v kreativite sa medze nekladú. A preto nemusíte ani tak veľmi pokukovať po trendoch. Niekedy práve ten najdivnejší outfit zožne najväčší úspech.

Tento môj nebude až taký divoký, ale predsalen trošku zaujímavý. Aspoň pre mňa, pretože ťažké, vybíjané, čierne topánky a dlhá, romantická maxi sukňa je kombinácia, ktorú by som si normálne neobliekla. Avšak všimla som si, že na festivale sú takéto "ťažké" topánky veľmi cool a vôbec to nie je žiadny škandál obliecť si k nim sukňu či šaty.

Nemôžem zabudnúť ani na účes. Tento konkrétny som videla hádam na každej druhej fotke z tohto slávneho festivalu. Za mňa sú festivaly super. Človek si vypočuje skvelú hudbu, zabaví sa s kamošmi a má možnosť vyblázniť sa v móde. Alebo si obliecť niečo čo by si za normálnych okolností možno neobliekol. Tak čo súhlasíte so mnou? 😊






You Might Also Like

15 komentárov

  1. Jeee, úplně z tebe ten festival cítím, krása! :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj parádne festivalový look :) veľmi sa ti to hodí! milujem inak tvoj štýl!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super outfity! Najviac ma zaujali čižmy, sú krásne

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný look, připadá mi úplně jak z Coachelly :D moc ti to sluší :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Souhlasím s tebou, na festivalech se nosí cokoli :D
    Ann

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super outfit! To tričko se sukní spolu krásně ladí. Já v červenci také konečně na festival vyrážím, tak se těším a musím ještě vymyslet, co na sebe!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Náhodou, ti celkom dosť dobre vyšiel. Na instagrame a iných sociálnych sieťach tiež zažiariš :)
    Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tobě to moc sluší! Já bych se ale neodvážila do něčeho takového :) Na festivaly nechodím, takže to naštěstí nemusím řešit, ale třeba se to časem změní :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  9. leto, slnko, festivaly ...konečne, super outfit :))
    Izabell zo SYDNEY SLEEK

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Žienky ďakujem za krásne komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc hezké, myslím, že na festival je to topka :))

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com