My morning

marca 12, 2019


Utorok, 8:00
Zvoní mi budík, vstávam z postele. Prvá cesta vedie do kúpeľne. Zrak mi hneď padol na kúpeľné, trojuholníkové okno ako každé ráno. Dnes mi však oči vybehli z očných jamiek. Vonku je bielo. Stromy sú zasnežené...hm síce zaujímavé, ale neprikladám tomu veľkú pozornosť. Spokojne sa presúvam dole po schodoch až do kuchyne. V kuchyni mi opäť padol zrak do okna, cez ktoré je vidno do našej záhrady a aj na moje auto...zasnežené auto. Shit...to bolo jediné čo mi prebehlo hlavou. Potom pohotovo nasledovala myšlienka, že už teraz nestíham. No na kávu je čas vždy...a tiež na raňajky. Aspoň v insta-vločkovej verzii v mojom prípade. Po vypití kávy a uvedomenie si reality už nasledovalo len chaotické behanie po dome, ktoré sa neskôr zmenilo na akýsi rituálny tanec okolo auta s metličkou na odhadzovanie snehu. Také moje typické ráno.

A aké bolo to vaše?





P.S. Outfit bol fotený už ani neviem kedy, možno ešte minulý týždeň, trošku sa mi zlievajú dni. haha Hlavnú úlohu tu predstavuje moje nové, výpredajové adidas tričko. Doteraz neviem či je pánske alebo dámske, no páči sa mi. A sľubujem, že na budúce už budem mať iný kabát! :D (Nemôžem za to je to moj fav kúsok.)

You Might Also Like

9 komentárov

  1. ten sneh spravil "halóó" vyše ľuďom, neboj sa nič :D mňa moc tento krát outfit nezaujal, ale teším sa na ďalší :) kludne aj v tomto kabáte, hodí sa ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To bych vůbec neřešila, já si občas taky koupím pánský kousek, především jsou to mikiny, protože se mi líbí mnohem více než ty dámské. :-) A tričko ti velmi sluší :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fajn outfit, musel být pohodlný:) Já měla hrozně líné ráno, dokonce se mi podařilo vyhrabat do školy až na druhou hodinu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hi Nicol.
    Such a great content you have. I have found here a lot of inspiration :-) :-):-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem dnes chtěla ráno pracovat, ale nenařídila jsem si budík. Nesnáším na něj vstávat a stejně jsem vždycky do osmi vzhůru i bez něj. Tentokrát jsem se ale probudila v deset a docela jsem se divila :D

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  6. "

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    1.Tropika Club has published 300 articles and posts!!

    2.6 Tips to Stay Healthy While Staying Home

    3.Top 10 Best Men's Cleansers in Singapore

    4.Top 10 Best Men's deodorants in Singapore

    5.Top 10 Best Facial Mist in Singapore"

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 7. The Long-Term View
    While buying YouTube views may provide a short-term boost, the long-term success of your channel will depend on the continued delivery of quality content that resonates with your target audience.
    Purchased views can help open doors, but it's up to you to keep the audience inside with content that is authentic, valuable, and engaging. Building a loyal following takes time, but the rewards are a sustainable channel and a community that trusts in the content you provide.
    https://www.buyyoutubesubscribers.in/youtube-video-views/

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com