Hello December

decembra 02, 2017


Áno, presne tak. December už nie je za dverami, ale priamo tu! No a nezvianočnieva sa len v kalendári a vonku (neviem ako u vás, ale v našej dedinke je pár centimetrov už nasnežené), ale aj u mňa na blogu!
Je pochopiteľné, že ešte veľa z vás nie je celkom naladených na Vianoce. Ja som sa na toto obdobie oficiálne začala tešiť na začiatku tohto týždňa, keď som si bola s babami sadnúť v jednej veľmi príjemnej kaviarničke. Mali tam skvelú vianočnú výzdobu komplet aj so stromčekom. Dali sme si tradičný, vianočný punč ku ktorému podávali aj medovníčky. Poviem vám...väčšie Vianoce v ústach ste nemali! 😄 Samozrejme som nevynechala ani zahájenie vianočných trhov aj spolu s mojim najlepším chlapom na svete Jakubom ♥.
Takže môj koniec týždňa vyzerá nejak takto. Dekoračne, ale hlavne vianočne. Po dlhšom čase je na blogu článok o dekorovaní/zariaďovaní izby. Tentokrát samozrejme s vianočnou tématikou. Sľúbila som, že v tejto sérii článkov budem pokračovať čo aj naozaj chcem! Doposiaľ však v mojej izbe nič nepribudlo a nechcem vás spamovať podobnými článkami. Preto som dlhšie žiaden post z mojej izby nenapísala.
 A čo nové pribudlo v mojej izbe? Je to toaletný stolík, ktorý mám vedľa postele. Veľmi sa mi na ňom páči, že je tam aj priestor pre časopisy či knihy. Časom by som už len chcela doplnila nejakú peknú lampičku. 
Čo sa týka tipov pre dekorovanie izby zopár ich mám. 
  1. Menej je niekedy viac. Viem, že Vianoce sú sviatok kedy sú všetky gýče odpustené. Ja mám rada, keď je tej výzdoby tak akurát. Na moju posteľ som zvolila čisto biele obliečky aj spolu s plachtou. Podľa mňa najviac na nich vynikne červený vankúš so zimným motívom a tiež aj ostatné vankúše s mackom. 
  2. Nebojte sa červenej aj keď vaša izba nemá biele steny. Ako vidíte moja izba je fialková a myslím, že tá červená jej celkom svedčí. Hlavne ak zvolíte jednoduché posteľné prádlo ako ja nemusíte sa báť, že by tradičná červená nejak neladila so zvyškom izby. 
  3. Svetielka. Je niečo vianočnejšie? Myslím, že nie. Ja mám tie svoje v tvare snehových vločiek a zbožňujem ich.
  4. Toto už nie je must have, ale ak si maniak na Vianoce ako ja, tak pyžamo s touto tématikou ťa vôbec nezaskočí. Keď už sme pri tých must have veciach, netreba zabudnúť ani na vianočné ponožky!
V ďalšom článku vám ukážem zvyšok mojej izby, ktorú mám taktiež vo vianočnej téme. To však až nabudúce. 












You Might Also Like

16 komentárov

  1. Ten stolek mám u našich v mém bývalém pokojíčku! :) Je super. Stejně tak jako ten cute polštářek se srnkou :D


    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hihi ďakujem ten vankúš so srnkou to je moja slabosť :D

      Odstrániť
  2. Teda, vyzdobila jsi si pokojíček fakt nádherně ♥

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Světýlka jsou pro mě taky jeden z největších symbolů Vánoc :) Já mám teda obyčejné, ty tvoje jsou úžasný!! Já se na vánoční výzdobu chystám zítra, dneska jsme napekli první várku cukroví, takže u nás už jsou taky oficiálně vánoce :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj tak to super :)) U vás už je teda naozaj riadna idilka! :) My ešte nepečieme, ale hádam už čoskoro začneme :)

      Odstrániť
  4. Téda, to je úplně vzorná příprava na Vánoce! :D ♥ Já mám možná ta světýlka, ale zbytek vůbec (zatím, muhehehe :)). Pěkné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha ďakujem baví ma to :)) Niekto to nerieši a napr. stromček ozdobuje 24teho :D

      Odstrániť
  5. To je nádhera! ♥ Máš to v pokojíčku krásné :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásná výzdoba ! :) Já ještě nějak pokoj nevyzdobila :), ale mám úplně stejnou fialovou barvu na zdi jako ty! :D :)

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzdobila jsi si to nádherně :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherná výzdoba! Já Vánoce miluju a souhlasím, že méně je nekdy více - taky se tím řídím :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Souhlasím, o Vánocích jsou kýče sice odpustitelný, radši se ale držím při zemi. Pár trefnejch maličkostí stačí :)

    Míšu to ba

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jůů, máš nádherný pokojík! Ty vločky jsou super, myslím, že jsem je viděla v pepcu nebo kiku :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com