Trenčín

apríla 29, 2016


Nedávno som bola s Betkou v Trenčíne na výlete. Už celkom dlhší čas sme tento trip plánovali, no nikdy nám neprialo počasie. Konečne sa to podarilo! :) A bolo naozaj úžasne. V Trenčíne je krásne a hrad ma teda dostal. Príroda navôkol tam hýri farbami a veľmi sa mi tam páčilo. Ten výhľad na hrad je neskutočný. 

Keď tam však zavítate odporúčam kúpiť si vstupenky okruh B+C ak si chcete prezrieť naozaj celý hrad a areál. :) Prehliadka trvá približne 1 hodinu a mne s Betkou prišla ku koncu už celkom nudná a zdĺhavá. Predsalen nie sme moc tie typy, ktoré sú do histórie toľko zažraté.  Na druhej strane však musím povedať, že sme sa dozvedeli aj veľa zaujímavých informácií o panovníkoch a o životoch, ktoré žili. My sme to s Betkou zo začiatku nedomysleli a kúpili sme si len okruh A, čiže ten základný. Avšak v okruhu A máte len park, ktorý sa nachádza v okolí hradu. To je všetko. Do hradu by ste sa už nedostali. Určite choďte hrad navštíviť už hneď ráno. Neskôr je tam už priveľa ľudí. Musíte dlhšie čakať, kým sa dostanete na vežu, kde je prekrásny výhľad a podobne. 

Po prehliadke hradu sme sa ešte chvíľku motali v krásnom parku a neskôr sme išli na obed do hotelu Elizabeth, ktorý Vám môžem len odporučiť! Aj pani, ktorá nás sprevádzala prehliadkou hradu spomenula, že tento hotel stojí za návštevu. Takisto sme sa boli pozrieť aj do centra, ktoré bolo tiež super a samozrejme sme museli navštíviť ich veľmi známu kaviareň Sládkovič Café. O tom ale už nabudúce ;)















You Might Also Like

54 komentárov

  1. V tomto ročním období tam muselo být určitě krásně. Nikdy jsem zde nebyla ale fotky jsou úžasné. Já na historii taky moc nejsem a tak občas přednášky na zámcích bývají nudné. Tobě musím dodat že jsi vybrala pěkný outfit, ta sukýnka s košilí, prostě nádhera.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budeš niekedy na Slovensku a blízko Trenčína alebo budete len prechádzať a bude krásne počasie určite sa tam zastav ;) A ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Krásné fotky. ta sukně je úplně úžasná :) Výlet byl určitě super :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky ♥ V Trenčíne aj na hrade som bola pred pár rokmi ♥ Je to moc krásne mesto :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fotky krásne, hrad a výhľad úžasné, outfit nádherný! Wau, wau, wau!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na hradě jsem letos ještě nebyla a to je mám tak ráda. Musím vyrazit :)
    K.
    www.inkpotstories.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neviem sa vynadívať! :) naozaj veľmi vydarené fotky, krásny jarný outfit :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky, veľmi sa mi páči hrad v pozadí:) už som tam bola je tam krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice blog dear ;)
    xx

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I really like this look. It smells of summer
    I love your style and your blog.
    Visit mine if you want and check my last post
    many kisses
    www.welovefur.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wau tie fotky sú nádherné a aj tvoj outfit je krásny a veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úžasné fotky :) moc se mi líbí tv sukně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. V Trenčíne som naposledy bola veľmi dávno, ale spomínam si, že sa mi tam páčilo.
    Krásne fotky :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Je to celkom malé mestečko, ale pekné :)

      Odstrániť
  13. Wow, honey, how did it beautifully! Very beautiful nature, the building, you and your outfit! Super!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG:"HAPPY EASTER!"

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásné místo, musím si začít dělat poznámky, co a kde navštívit v okolí domova :) tohle by nemusel být zas tak dlouhý výlet a je to moc hezké místo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda je :) A ak to nemáš tak ďaleko určite odporúčam! :)

      Odstrániť
  15. máš pravdu, výhľad z hradu je naozaj krásny :) inak super outfit, veľmi ti to svedčí ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super fotky! Musel to být fajnový výlet. :) Já jsem v Trenčíně ještě nebyla. :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skvelé fotky! Som rada, že sa ti u nás v Trenčíne páčilo :). Ale musím priznať, že výklad už minule aj mňa nudil. A nesúhlasím s tým, že park je pekný :D je úplne otrasný :D. A som zvedavá na post z tej kaviarne, pretože, teraz asi neviem, ktorú myslíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na mňa ten park zapôsobil! :D Hlavne, že je upravený a plný zelene! :) Už čoskoro bude článok o kaviarni ;)

      Odstrániť
  18. Such a beautiful place and your outfit looks really amazing on you! :D
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Great post dear :)You look amazing.
    Kiss

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/black.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sluší ti to a Trenčín je prostě dokonalej! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. To jsou nádherný jarní fotky, moc se mi líbí :))) A ten outfit ti moc sluší :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Slovenské hrady, jsou vážně boží, hrozně mě láká navštívit třeba Spišský, ale zatím se mi nepoštěstilo:/ Tenhle je taky nádherný, díky za tip;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti tak páčia naše hrady, Spišský je taktiež krásny :) A nemáš za čo! :)

      Odstrániť
  23. Krásne fotky, krásna baba, krásny outfit a nádherné vlasy :) čo viac dodať :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  24. V Trenčíne som bola naposledy asi pred 4 rokmi a zbožňovala som jedno maličké kníhkupectvo v centre :) Krásne fotky a máš neskutočne peknú sukničku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na to kníhkupectvo som nenarazila alebo som si ho nevšimla...ak sa tam raz vrátim určite sa pôjdem mrknúť ;) a ďakujem :)

      Odstrániť
  25. You look amazing.Great post

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ja tvoje clanky a celkove styl fakt zboznuji!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau ďakujem krásne, som rada,že ťa môj blog baví a páči sa ti ! 😊❤

      Odstrániť
  27. Máš strašně krásné fotky :). Můžu se zeptat na co fotíš?
    https://lifewithnell.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com