Such a lovely day

8:24


Pekný deň prajem! :) Dnes to nebude na veľa slovíčok. Chcem sa s Vami podeliť ešte o pár fotiek z mojej návštevy v Prahe. Mimochodom, kto ešte nevidel môj článok z toho dňa klik TU. Poznáte ma a aj moju vášeň pre fotenie. No a v takom krásnom meste ako toto som sa vybláznila až až. :) Dúfam, že sa Vám budú páčiť. :)





    
            Viem, že táto fotka sa už na blogu vyskytla, ale patrí medzi moje najobľúbenejšie! :)                                                                                                          




You Might Also Like

51 komentárov

  1. Praha...bez nej si neviem predstaviť dovolenku. Nádherné mesto, dokonalosť sama. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Praha je nádherná, vždycky se tam cítím hrozně dobře. Ráda Prahu navštěvuji, procházím se ulicemi, koukám na krásné staré domy... K tomu všemu atmosféra vonících trdelníků..Hned bych si jeden dala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to hej teda :) Ja keby sa tam len tak prechádzam, tak sa isto stratím :D :D

      Odstrániť
  3. juj, krásne fotky! Praha je nádherná a idem si hneď pozrieť ten prvý post :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a teraz som si spomenula vlastne, že už som ho videla :D teraz mi to príde strašne dávno odkedy som prechádzala blogy :))

      Odstrániť
    2. Haha to je v pohode ;) A ďakujem! :)

      Odstrániť
  4. Krásné fotky! Až jsem skoro vděčná, že žiju v takovém městě :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky! Ale hlavně jsem u vytržení z té Tvé profilovky i naprosto skvělému popisku blogu! Máš totiž úplnou pravdu a o to samé se snažím i já :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! To je niečo ako moje životné motto! :)

      Odstrániť
  6. Krásné fotečky, rozhodně máš talent :) Prahu miluji ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky :) jsi na focení opravdu šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Un posto da vedere, bellissime foto!
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Amazing pictures! I love them :)

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc pěkný článek a hlavně ty fotky! Nádherné, opravdu a to počasí, úplně jaro ! :) Jinak budu ráda, když se zúčastníš mé první giveaway http://coffeewithdominique.blogspot.cz/2016/02/1giveaway-blogu.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Presne tak úplne cítiť jar! Nech už príde :33

      Odstrániť
  11. Naozaj krásne fotky.
    Tvoj blog sa mi veľmi páči, a preto sa stávam pravidelnou čitateľkou. Budem rada ak si pozrieš môj blog :)
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow to je skvelé ďakujem! :) Určite si ho pozriem :))

      Odstrániť
  12. I'm following your blog!

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásný fotky, Praha je úžasná vždycky, ale nejradši ji mám na jaře :)
    my fav pieces

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc hezké fotky, já osobně Praha miluju a jsem moc ráda, že chodím do školy skoro do centra :)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Úplně dokonale fotíš! Ukázalas Prahu úplně z jiného úhlu, a to tady žiju. ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásné fotky, Praha je Praha :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Máš nádherný fotky, líbí se mi vysoký barevný kontrast. :) Navíc miluju i Prahu, ta nikdy neomrzí. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Máš veľmi krásne fotky :)

    http://mich3ll.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Kráasne fotky, musel to byt skvely den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. OCH BOŽE MOJ! Už odpočítavam minúty, kedy konečne do Prahy pôjdem, tvoje fotky sú tak krásne, až sa teraz neviem úúúplne že dočkať!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teda ! To som rada, že som ťa takto naladila :))

      Odstrániť
  21. Praha je vážně pěkná na výlety a tak, ale bydlet bych tam asi nechtěla:/

    www.double-claire.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super cool!! Have a good day doll!!
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know! ♥

    •♥• Mary María Style •♥•

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you!! :) Of course, I'll follow you ;)

      Odstrániť