Christmas Update

decembra 20, 2015


Pekný večer! :) Konečne sa po dvoch týždňoch môžem vrátiť k písaniu. :) Posledné dni boli pre mňa dosť hektické a vôbec mi neostal čas na blog.:( Za rohom sú však vianočné prázdniny a ja budem mať konečne viac času na veci, ktoré ma bavia a mám rada. Konečne budem mať viac času aj na kamarátov. 

Dnes vám prinášam taký christmas update za moje posledné dni. Nedávno som sa konečne stretla z jednou z mojich najlepších kamarátok Betkou. Bola v Amerike a veľmi dlho sme sa nevideli. Aj keď sme si síce písali, mali sme pocit ako keby sme sa nevideli aj pol roka. (V skutočnosti to bol síce asi len mesiac,no nám to prišlo oveľa viac.) :D Prekvapila ma nádherným už vianočným darčekom, ktorý mi doniesla z Ameriky. Keďže sme ako jedna a páčia sa nám tie isté veci, úplne sa trafila! :) Ani som nečakala takýto veľký darček. Moc jej ďakujem a chcela som sa s vami podeliť o moju radosť. :) Zase raz mi to pripomenulo akých mám úžasných kamarátov a ako na mňa veľmi myslia a ja na nich tiež. Som veľmi vďačná, že ich mám. Bez nich by som to nebola ja. Nemala by som sa s kým podeliť o moje radosti a starosti, nemala by som s kým robiť kopec vecí čo mám rada. Vždy ma neskutočne podporujú vo všetkom čo robím. Priateľa sú v živote veľmi dôležití. Robia náš život oveľa krajším. A ja mám také veľké šťastie, že ich mám toľko. Samozrejme, vždy sa v našom živote nájdu aj ľudia, ktorí závidia alebo prajú len zlé človeku. To je ale život a nie vždy sa stretneme len s ľuďmi, ktorí nás príjmu a ktorým sa budeme páčiť. Tak to je, a takto aj vždy bude. Ja nie som žiadnou výnimkou. Nič si však z toho nerobím, pretože som našla veľa ľudí, ktorých mám rada a oni majú radi mňa. To sú tí správni, ktorí ma vždy pochopia, pomôžu, s ktorými sa vždy smejem, s ktorými zažívam kopec zážitkov. :) Preto ak ste niekedy nešťastní z toho, že vás niekto nemá rád alebo sa vám smeje, závidí... spomeňte si na tento článok a na vašich kamarátov a bude vám hneď lepšie. :)

Okrem toho som sa chcela s vami podeliť aj o tieto dve skvelé knihy, ktoré som v poslednom čase čítala. Obidve sú v angličtine a sú od mojich obľúbených youtuberiek. Medzi toľkými povinnosťami (hlavne do školy) som si ukradla chvíľku aspoň na čítanie. :) Tieto patria medzi moje topky za tento mesiac! :)




What was in my christmas present? :)






You Might Also Like

2 komentárov

  1. O knihe Girl online som už veľa počula, potešilo by ma, keby si ju nájdem pod stromčekom:) A čokoláda zo Starbucksu vyzerá skvelo :3

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je super naozaj! :) A je to káva nie čokoláda :)
      partofnicol.blogspot.sk

      Odstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com