If you love me let me know

júla 16, 2015


Dobré ránko :) Dnes vám prinášam outfit, ktorý sme nafotili s mojou úžasnou Kikou v Bratislave. Ísť do Bratislavy sme sa rozhodli prakticky z dňa na deň. A opäť môžem potvrdiť, že neplánované akcie, sú tie najlepšie akcie! :) Rozhodli sme sa, že tieto prázdniny navštívime určite viac miest na Slovensku. Veď vlaky máme predsa zadarmo. Bol by to hriech nevyužiť to. A musím povedať, že ako Slovenka mám riadny decifit návštevnosti našich krásnych miest na Slovensku. Áno myslím, že každého viac láka zahraničie a ja na tom nie som inak. Na druhej strane si však myslím, že aj Slovensko má čo ponúknuť. Už len keď si spomeniem na naše krásne Tatry. Mám 18 rokov a bola som už napríklad v takom Londýne, ale v takých Košiciach alebo Trenčíne ešte nie. Celkom paradox nie? :) Tieto prázdniny sa to však chystám určite napraviť! :)

Nechodím často do Bratislavy a musím povedať, že toto mesto ma ani nikdy nenadchlo. Vždy som uvažovala nad tým, prečo práve Bratislava je naše hlavné mesto, keď na Slovensku máme mnoho krajších miest (bez urážky Bratislavčania). A možno som len nevedela kam sa ísť pozrieť...Našťastie mi Kika ukázala pár miest, ktoré v Bratislave naozaj stoja za to a moja mienka o tomto meste stúpla trošku vyššie. :) Ako som si myslela, staré mesto ma nesklamalo. Vládla tam super atmosféra a páčili sa mi úzke uličky a malé reštiky z ktorých sa šírili naozaj lákavé vône. Ďalej Slovenské Národné Divadlo a samozrejme nesmie chýbať ani Bratislavský hrad. (Fotky z mesta sa určite objavia aj vo Photo Diary už čoskoro). Určite je ešte pár pekných miest, ktoré som v Bratislave neobjavila, takže dúfam, že časom sa mi to podarí :) Ak máte pre mňa nejaké typy určite mi napíšte do komentára.:)

Dnešný outfit je jeden z mojich obľúbených. Povedala by som, že je to taký mestský look. V poslednej dobe som zaťažená na topy s nejakými trefnými nápismi, takže tento z Londýna sa stal mojím obľúbeným spolu s mojimi boyfriendkami a nikes. Na dnes to už bude všetko a prajem pekný deň. :)

Top, Boyfriend jeans- Pull&Bear, Shoes- Nike, Bag- Crop Town, Earrings- Koton, Sunglasses- from Criatia










You Might Also Like

13 komentárov

  1. super outfit, veľmi sa mi páčia tenisky ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ježíííííš :3 Tohle je tak úžasný outfit ♥ Ach moc ti to sluší, nedávno jsem si koupila podobné tričko jako ty, a úplně jsem se do něj zamilovala :3 Moc se mi k tomu líbí ty kalhoty, fakt skvělé! :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super džíny :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasny, pohodovy look :)

    http://curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris, Prague

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný outfit! Uplně jsem se zamilovala do tich kalhot! ^^

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com