Life in London

mája 19, 2015




Pekný večer prajem :) Opäť sa vám hlásim z Anglicka. Dnes som bola prvýkrát v mojej práci. Našťastie tam nie som sama, ale s mojou spolužiačkou Laurikou. V Anglicku som už raz bola, konkrétne pred 4 rokmi. Vtedy som však bola oveľa mladšia, neskúsenejšia a bol to len 3-dňový výlet so školou. Musím povedať, že dnešok bol už úplne o niečom inom. Cesta do práce double decker-om, prestupovanie, rušný život a to už od úplného rána. A tým myslím naozaj rušný. Začínam si už pomaličky zvykať na isté veci,ktoré sa dejú okolo mňa. Napríklad taký double decker vám nezastaví ak naňho nezamávate alebo vám nezastaví vôbec,lebo je preplnený. Milujem cestu double deckerom aj keď tu je to pre ostatných len obyčajný autobus. Ja si ho však spájam s Harry Potterom a vždy sa ponáhľam sadnúť si hore nech mám pekný výhľad cestou do práce. :) Oh a čo sa týka prechodov cez cestu, môže svietiť trebárs aj ružová na tom semafore, tu to má každý v paži a chodí si cez cestu ako sa mu zachce aj keď na semafore svieti červená. Tu sa proste každý niekam ponáhľa :)

Ako som však spomínala dnešný deň bol už o niečom inom. Zatiaľ som hovorila o samých pozitívách a všetkých super veciach,ktoré som videla a zažila. Londýn však nie je len o tom. Hlavne nie vtedy ak sa tu rozhodnete pracovať alebo dokonca žiť. Dnes som z práce odchádzala dosť unavená. Už to nie je len o tom, že som si prišla do Londýna užívať všetku tu krásu. 

Cesta ráno bola fajn. Najskôr som sa trošku bála, pretože to bol prvý deň v mojej práci a vôbec som nevedela čo ma čaká. Pracujem aj s Laurou v jednej účtovníckej firme. Dnes sme vyčíslovali daň a nahadzovali faktúry do tabuliek. Väčšine z vás to asi nič nehovorí, možno tým, ktorí chodia na ekonomickú školu. :) Úprimne vám poviem, že to bola pre mňa celkom dosť veľká nuda a takisto aj pre Lauru. Spolu sme to však nejako zvládli. Za deň sme toho stihli celkom dosť na to, že sme sa so všetkým viacmenej zoznamovali. Naši kolegovia sú väčšinou vekovo oveľa starší, takže toho veľa s nimi nenahovoríme. A ako sme si tak všimli ani oni medzi sebou moc nekomunikujú, len volajú s klientmi. Poviem vám, mne osobne by sa viac páčilo pracovať v nejakom obchodíku. Síce to nie je práca v žiadnej super firme,ale myslím, že by som tam mala oveľa viac možností komunikovať po anglicky s ľuďmi. Čo mne osobne chýba a veľmi. Práve toto je vec, v ktorej by som sa chcela čo najviac zlepšiť. Aspoň, že ľudia sú tu veľmi milí a nemajú problém s vami pokecať. :) Akurát včera sme kecali s jedným chlapíkom v metre. To vám ale bola sranda! :D Čo sme nerozumeli, tak sme sa snažili vysvetliť rukami, nohami a smiali sa na nás. Dnes je to trošku dlhší príspevok,ale moje dojmy z prvého dňa v práci a rušného života v Anglicku sa nedali zhrnúť len do pár viet. Ešte si užite večer a držte mi v práci  palce a aj mojim spolubývajúcim. :)

Výhľad z double deckeru :)


Metro Station :)


Uličky v Anglicku s týmito domčekmi sú aj tak najkrajšie :)


A pridávam ešte pár fotečiek zo včerajška, keď sme boli priamo v centre Londýna :)



You Might Also Like

11 komentárov

  1. :) Krásne fotky, super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednou bych se tam taky chtěla podívat :-) Krásné fotky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Londýn stojí za to naozaj :) Hlavne si ho zažiť aj trošku z inej stránky, tej reálnejšie :)

      Odstrániť
  3. Já jen tiše doufám, že tam také budu moct na praxe... :D Užívej si to tam! :)
    Hezké fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cez ten Erasmus je to aj celkom reálne ;) držím palce a ďakujem :)

      Odstrániť
  4. krásne fotky :) držím teda palce v práci :D
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ah ♥ Jsem tak ráda, že jsem narazila na tento blog.
    Ano, všichni kdo tam jedou na dovolenou, tak si říkají, jak je to úžasné město a vše je tak pohádkové, ale jakmile tam člověk má pracovat, uživit se, tak už je to o něčem jiném. Ty si určitě měla výhodu v tom, že si tam nebyla sama, to je vždy lepší. Škoda, že ta praxe, byla jen na 2 týdny, takové články bych mohla číst donekonečna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada,že sa ti páči môj blog :)) ďakujem za krásny komentár,veľmi ma potešil :3 a áno je to škoda,že prax trvala len 2 týždne celkom ťažko sa mi odchádzalo :/

      Odstrániť
  6. london je fain mesto, ale az tak moc ma nechytilo...asi by som tam mala ist na mesiac minimalne :-D
    pozri novy post o slovenskej mode www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veľa záleží aj na tom s akými ľuďmi tam si, kde bývaš a možno aj od počasia :D To mi na UK vadí asi najviac :D ale musím povedať, že ja som mala šťastie a vychytala som pekné počko :))

      Odstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com